Direktlänk till inlägg 14 oktober 2015

Den här baksidan ska växa nu...

Av Zarah Sjögren - 14 oktober 2015 23:34

 


Den här baksidan ska växa nu!

 

Idag ägnade jag hela mitt gympass åt gluteus (ok och liiiite mage). Det här passet är absolut en favorit eftersom man kan gå utanför ramarna och go bananas, endast fantasin sätter gränser. Dessutom kan man ta i ordentligt. Ska filma och lägga upp klipp på lite övningar jag gör så småningom. 


Imorgon har jag egentligen planerat in en vilodag men funderar starkt på att gå till gymmet och köra armar istället😜 Vill inte vila just nu och känner inte att jag behöver det heller...har så mycket energi sen jag började äta igen efter tävlingen. Får väl se hur jag känner imorgon men jag kan ju lista ut med lilltån hur jag kommer att göra..finns bara ett läge hos mig🔛


Dröm sött 😽

 
 
Ingen bild

Sonny Magnusson

15 oktober 2015 07:58

Kör hårt 💪🏼

Zarah Sjögren

15 oktober 2015 08:07

Tack det ska jag 😋

 
Zeunertz

Zeunertz

15 oktober 2015 08:14

Du är ett levande bevis på att ursäkter är för mesar. Det är bara att köra. Det blir gym på lunchen idag, men det blir fokus på bröstus och axlus istället för gluteus. :)

/M

http://zeunertz.bloggplatsen.se

Zarah Sjögren

15 oktober 2015 23:17

Grymt! 💪🏼 Bröstus och axlus är inte så dumt det heller 😋

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zarah Sjögren - 2 november 2015 01:40


    Jag har varit väldigt dålig på att uppdatera här senaste tiden....   Träningen rullar på och jag har kunnat växla upp nu efter några veckor med kaloriöverskott. Jag känner mig starkare i vissa moment nu än vad jag någonsin tidigare ha...

Av Zarah Sjögren - 19 oktober 2015 23:44


   Spraytanfärgen har knappt hunnit tvättas bort och jag längtar redan efter nästa säsong då jag får pressa min kropp och mitt psyke till max. Med facit i hand vet jag att den här hyddan kan pressas så mkt hårdare....   Idag körde jag mitt förs...

Av Zarah Sjögren - 16 oktober 2015 07:18


  Såhär fina vart fransarna hos Susanna i Sundbyberg👌🏼   Godmorgon!!!  Igår somnade jag direkt när jag lade mig så det blev inget uppdaterande. Jag är vaken med tuppen nu istället och har inga tider att passa förrän i eftermi...

Av Zarah Sjögren - 14 oktober 2015 00:09


  Jag har redan fyllt 40 men om det är någon som undrar så önskar jag mig en kamera i 40års present så jag kan ta lite schysstare bilder och börja filma mina övningar .....bara så du vet😎   Idag går jag mycket riktigt som en...

Av Zarah Sjögren - 13 oktober 2015 08:06


  Så här glad kan man vara när man äntligen har tränat igen & vet att man kommer ha svårt att gå dom närmaste dagarna 😜 Äntligen! Igår slutade hetsätandet och jag återgick till bra byggarmat igen.  Det nya träningsschemat kickade även ...

Presentation


En blogg om mitt liv fyllt av träning, hälsa, tävlingar och allt däremellan...Välkommen till mitt nördiga liv 💁🏻

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards